PRIVATE PRACTICE Blowups
S3, A10: Een explosie in het huis van Dell zorgt ervoor dat Heather en Betsey opgenomen moeten worden. Een schokkend familiegeheim komt aan het licht wanneer Addisons moeder op bezoek komt.