S 1, A 10: Blue Pages
Miles (Chris O'Dowd) krijgt te maken met een laatste afrekening met zijn familie en moet zijn verleden, heden en toekomst onder ogen zien als de film en de medewerkers uit elkaar beginnen te vallen.