Bobby Joe Long
S1, A3: Vijf jaar lang was Cindy Brown getrouwd met Bobby Joe Long. Gedurende die tijd werd zij lichamelijk en emotioneel mishandeld door haar man, die vervolgens 10 vrouwen zou vermoorden in Tampa Bay, Florida.