Bowl-Festijn
S1 A16: Leah en Zac verheugen zich in een potje bowlen! Maar het lukt Leah maar niet om de kegels om te krijgen, dus roept ze Shimmer en Shine op om haar spel te verbeteren met een beetje Geestjesmagie..