boXed in
S1, A5: Gemotiveerd door een tragische gebeurtenis in zijn verleden, zet Jace alle middelen van Sentinel Services in om de schuilplaats van de mutanten te vinden. De levendige dromen van Blink leiden tot een confrontatie met Dreamer.