S1 A4: Kristen Kish reist naar de Braziliaanse kust, waar chef-kok Gisela een restaurant van wereldklasse runt op haar 15 meter lange trawler, de Sem Pressa. Experimentele menu's samenstellen van unieke lokale ingrediënten is kenmerkend voor Gisela, maar het is een hele uitdaging om dat voor elkaar te krijgen. Van modderige mangroven tot de diepten van het regenwoud, Kristen leert wat er nodig is om de producten zo vers mogelijk op de drijvende tafel van de Sem Pressa te krijgen.