Breakin'
S6 A23: Adam laat per ongeluk ontvallen dat Barry nooit zijn taakstraf heeft uitgevoerd; Erica maakt plannen zodat zij en Geoff de hele zomer de Grateful Dead kunnen volgen; de JTP studeert af van school.