Family Guy Brian Wallows and Peter's Swallows
S3, A17: Wanneer Brian de datingscene niet kan verdragen, verdrinkt hij zijn eenzaamheid in alcohol en wordt hij gearresteerd voor rijden onder invloed. Een rechter veroordeelt hem om voor een kribbige, oudere vrouw te zorgen die uiteindelijk de liefde van Brians leven wordt. Ondertussen laat Peter een baard groeien, die een nest wordt voor bedreigde vogels.