Bruggen
Een aantal van ‘s werelds meest iconische bruggen vindt men in New York, zoals de Brooklyn Bridge en de George Washington Bridge. Deze bouwkundige wonderen hebben de toon helpen zetten voor bruggen wereldwijd. Zo bouwt en onderhoudt New York zijn verouderende bruggen.