How I Met Your Mother Bumperkleven
S7, A13: Marshall gaat op bezoek bij het graf van zijn vader voor hun bumperkleeftraditie. Ondertussen openen Barney en Ted een bar genaamd 'Puzzles', en Robin moet invallen voor een dronken nieuwslezer.