BROTHERS & SISTERS Call Mom
S5, A5: De moederlijke talenten en adviezen van Nora trekken de aandacht van een radioproducent die haar vraagt om auditie te doen voor een nieuw programma. Maar als Nora de uitnodiging aanneemt, wordt ze overtroefd als ze het op moet nemen tegen de bekende dr. Alexandra Kirby. Terwijl Kevin en Justin hun eigen levenslessen leren, gaat Kitty daten met haar klusjesman uit Ojai, Jack.