Charlie ontmoet nr. 1 / Charlie ontmoet nr. 2 / Charlie ontmoet nr. 3
S1 A101: Ga met Charlie en nr. 1 mee en ontmoet verschillende objecten (één) die naar het getallenfeest gaan. / Ga met Charlie en nr. 2 mee en ontmoet verschillende objecten die in paren (twee) naar het feest gaan. / Ga met Charlie en nr. 3 mee en zoek het geheime ingrediënt van vanille-pindakoekjes.