Chasing the African Rains
S1, A2: Ga mee met dieren die leren hoe het leven werkt terwijl ze de regens over de Afrikaanse savanne volgen. Van het zebraveulen dat haar eerste stapjes zet in de grootste landmigratie ter wereld, tot het olifantenkalf dat op zoek gaat naar water tijdens een verpletterende droogte. De jonge dieren zullen deze ongelooflijke tochten nog vele malen in hun leven maken, maar de eerste keer is altijd het zwaarst.