Christmas Special 2007: Voyage of the Damned
S3 A14: Als de Titanic getroffen wordt door een ramp, onthult de Doctor een bedreiging voor het hele menselijke ras. Kan de dokter, die moet strijden samen met aliens, saboteurs, robotengelen en een nieuwe vriendin, Astrid, het kerstmisinferno stoppen?