Chuck Versus the Marlin
S1 A13: Kapitein Awesome (gastrol voor RYAN McPARTLIN) vraagt Chuck of hij Ellie kan huwen en dringt er op aan dat Chuck de ring in zijn bezit houdt totdat het huwelijksvoorstel is gepland.