Chuck Versus Tom Sawyer
S2 A5: Het spionnenleven begint zijn tol te eisen en Chuck tracht zijn vreemd gedrag uit te leggen aan de eigenzinne, efficiëntie-expert (gastrol voor TONY HALE - “Arrested Development”) van Buy More.