Cibola Burn
S4 A10: Ashford heeft bijna een vijand te pakken en ontdekt daarbij een gevaarlijk complot. Avasarala staat op een kruispunt in zowel haar privéleven als haar politieke carrière. De bemanning van de Roci probeert het leven op Ilus te herstellen na een dodelijke ramp.