Karsu's Turkse Keuken Cilbir met zelf gemaakte pita
S1, A2: Volgens Karsu is dit gerecht zeer geschikt als ontbijt, maar als je knoflook een beetje zwaar vindt op dit tijdstip van de dag, kan het ook heel goed als brunch of lunch met een vriendin. Dat is precies de reden waarom Karsu haar vriendin en violist Cisem heeft uitgenodigd.