Alias Cipher
S2, A3: Sydney moet haar vijand Sark te slim af zijn om cruciale informatie te vinden. Jack staat voor het eerst in twintig jaar tijd oog in oog met Sydney's moeder. Will ontmoet Vaughn en Sloan wordt gekweld door de dood van zijn vrouw.