Addicted to Marriage Cold Feet
S1, A3: Kecia weigert Ernst bij haar in te laten trekken voordat hij daadwerkelijk echtgenoot nummer vier is. Joe staat onder grote druk en Monette vraagt zich af of John wel de ware is.