Brides, Grooms And Emergency Rooms Come Hell Or High Water
S1, A3: De bruiloft met het piratenthema van Erik en Ashley verandert in een speurtocht naar de Eerste Hulp. De wandeling van Taylor en Ellie door het gangpad wordt een sprint naar veiligheid en de trouwdag van Connor en Sabrina wordt letterlijk weggevaagd.