Concrete Truck Becomes a Beehive Bungalow
S1, A3: Een bijenhoudersgezin vraagt Cappie en Alex om een stijlvolle oase te maken. Ze transformeren een grote cementmolen tot de ultieme 'bijenbungalow'.