S1, A8: Als Shannon een astma-aanval krijgt, beseffen Jack en Sayid dat Saywer er misschien alleen met geweld toe kan worden gebracht om afstand te doen van het levensreddende medicijn waarvan hij een voorraadje heeft aangelegd. Intussen worstelt Sun met de vraag of ze haar man Jin wel wil gehoorzamen, die haar verbiedt om zich met andermans zaken te bemoeien. Kate ontdekt enkele schokkende geheimen over Sawyer.