Congregatie
S3 A12: Terwijl overlevenden bij de Behemoth aankomen, ontstaan er twee fracties over hoe om te gaan met een leven-of-dood-bedreiging. Holden worstelt met wat hij heeft gezien en de keuzes die hij moet maken.