S1, A5: Op zijn 15e ondergaat Pedro een heftige periode met afkickbehandelingen. Als volwassene, helemaal kapot door een vreselijk verlies, geeft hij zich volledig over aan zijn drugsverslaving. Zijn vrienden maken zich zorgen dat hij misschien een overdosis neemt. In 1970 neemt de jonge Victor een risico en verzorgt nogmaals een levering voor drugsbaron Ribeiro.