S1, A4: Wanneer Violet, David en Leonard erachter komen dat Wayne bang is voor spoken, besluiten ze hem mee te nemen op een spookjacht om zijn angst te genezen. Ondertussen proberen Jenny en Betty Jenny's overleden vader te eren op zijn favoriete feestdag.