Cruel And Unusual
S1 A4: Wanneer een vader zijn, op brute wijze vermoordde tiener-dochter vindt, vecht een gezin voor gerechtigheid. Er is geen duidelijk motief en geen getuigen totdat de politie een verraad ontdekt.