Cougar Town Cry To Me
S2, A14: Het is Valentijnsdag en Jules wil niets liever dan dat Grayson open tegen haar is over z'n gevoelens; als Ellie per se niets wil doen aan Valentijnsdag spreekt Andy iets af met Bobby, en Travis vraagt Laurie om hulp om een 'sexy' cadeau voor Kirsten te regelen.