S1, A2: David en Rebecca zijn op de vlucht voor Caddis na een gespannen situatie bij een controlepost van de politie. Hun onverwachte reünie is echter gecompliceerd, omdat Rebecca boos is op haar vader omdat hij haar in de steek heeft gelaten.