Dag één
S1 A1: Negen tienermeiden zijn onderweg naar Hawaï als hun vliegtuig neerstort en ze op een afgelegen eiland stranden. Onder hen bevindt zich Leah, die haar verhaal kan navertellen aan federale onderzoekers. Flashbacks geven ons een intieme kijk in het leven van Leah van voor het eiland en de controversiële relatie die haar met een gebroken hart achterliet.