Dag twaalf
S1 A6: Een plotselinge ziekte verstoort het strandkamp en treft bijna alle overlevers. Terwijl de meiden vechten om dit te boven te komen, ontdekken we meer over het verleden van Leah en hoe het sinds haar redding met haar gaat.