Street Outlaws: Memphis Damn The DMV
S2, A4: Wanneer de nieuwe Impala van Doughboy eindelijk klaar is, viert de hele club feest. Op de race-avond verpesten racers uit Delaware, Maryland en Virginia de sfeer.