Dat Is Mijn Verhaal
S6 A4: Darius helpt Juliette ‘n duister geheim uit haar verleden te ontsluieren. Daphne en Jake vinden elkaar in hun hekel aan datende ouders. Scarlett doet vrijwilligerswerk op ‘n ranch met paardentherapie. Gunnar Will en Avery zoeken naar hun sound.