Dat Zat Eraan Te Komen
S1 A6: Franklin vraagt Jerome om raad, wat tot een onverwachte ontmoeting leidt. Teddy denkt na over een andere toekomst voor zijn gezin. Gustavo en Lucia gaan in zee met businesspartners uit Gustavo’s verleden.