Adrian en Diane werken als externe adviseurs voor een televisiezender die een omstreden fragment uit wil zenden dat een steracteur zijn carrière kan kosten. Maia en Lucca rijden onafhankelijk van elkaar mee in een auto van de politie van Chicago, en hebben beiden een totaal andere ervaring.