S3, A21: Christina ontvoert Wilhelmina's baby wanneer ze ervan overtuigd raakt dat hij van haar is. Mr Hartley wil Meade niet ondersteunen, tenzij ze Wilhelmina aanhouden. Archie besluit campagne te gaan voeren om stadsdeelvoorzitter te worden.