Ugly Betty De Baas Kwijtraken?
S1, A9: Op de dag na Thanksgiving is Betty niet vrij, want ze moet op het laatste moment een fotoshoot voor Mode regelen met een beroemd koppel en hun baby. Ondertussen herstelt een ontmoedigde Daniel van zijn kater en van de afwijzing door Sofia Reyes, in het huis van de familie Suarez. Wilhelmina en Marc gaan beroemdheden ophalen op het vliegveld, maar ze komen zonder geld terecht in een louche wijk. Bradford Meade maakt ook een tripje.