De band maken
S3 A19: Het is een ‘My Name is Earl’-reünie wanneer de Chances een verjaardagsfeest geven voor Hope. Jason Lee pakt zijn rol als voormalige rockster Smokey Floyd weer op en hij wordt vergezeld door gastacteurs Jaime Pressly, Ethan Suplee, Nadine Velazquez en Eddie Steeples als inwoners van Natesville die in een band zitten om het feest te redden. Sabrina stelt haar nieuwe vriendin Rachel (gastactrice Hilary Duff) voor aan de familie, maar Virginia en Burt schrikken wanneer ze Jimmy’s ex-vriendin blijkt te zijn.