De bedrieger
S1, A1: Dr. Eli Adler is een kinderpsychiater die de dood van zijn vrouw Lynn niet kan verwerken. Op een dag staat de acht jaar oude Noah voor zijn neus die op onverklaarbare wijze dingen van Eli's leven weet.