De bende raakt verdwaald in het bos
S6 A11: Het gaat mis als de bende naar Atlantic City reist voor een goed doel. Terwijl Frank, Dee en Mac proberen te overleven in het bos, liften Dennis en Charlie mee naar de stad, waar ze de nacht van hun leven hebben.