The Good Wife De beslissingsboom
S5, A10: In deze honderdste aflevering krijgt Alicia tot haar grote verbazing een miljoenenerfenis van een voormalige cliënt, maar Lockhart/Gardner vecht het testament aan namens de weduwe. Diane vraagt Kalinda om Damians achtergrond na te trekken. Eli en Marilyn maken zich zorgen dat Peter op een feest van Florrick/Agos gezien is met een van Alicia’s beruchte cliënten.