S3, A12: In hun non-profitkliniek op drie uur rijden van Atlanta, behandelen Nic en Mina een patiënt met een slecht werkende pacemaker, en gaan ze op zoek naar een nieuwe batterij om haar leven te redden. Conrad krijgt een telefoontje van een ex-patiënt die in paniek is omdat hij door het Red Rock wordt aangeklaagd voor medische kosten, wat hij zich niet kan veroorloven. In de tussentijd is Devons vip-patiënt Nadine weer terug op de SEH en zoekt Cain aansluiting bij Bells zakenpartner van het voedingssupplementenbedrijf.