De bruiloft, deel 1
S5 A23: De grote dag van Mitch en Cam is eindelijk aangebroken en niets kan het verpesten, totdat niets verandert in een heleboel ietsjes en de buitengewone goede weddingplanner Pepper Saltzman op de proef wordt gestelt. Ondertussen hosten Jay en Gloria de Tuckers, Phil propt er een oogoperatie tussen voor de festiviteiten en Claire omarmt haar rol als 'ceremiemeester'.