De bruiloft, deel 2
S5 A24: De chaos op de huwelijksdag duurt voort terwijl het hele gezelschap van het ene noodplan naar het andere overgaat. Gasten worden geprikkeld, Mitchell en Cameron voelen zich ontmoedigd en de arme Claire vertoont fysieke slijtage, maar een onverwachte wending leidt tot de ceremonie waar we allemaal op hebben gewacht.