De Dankbaarheidsparade / Het Hooidag Hooidoolhof
S1, A8: Otis en zijn vrienden staan stil bij de dingen waar ze dankbaar voor zijn. Kevin, Elaine en Sal ontdekken een Hooidoolhof.