The Resident De dans
S2, A9: Devons twijfels over zijn relatie komen tot een hoogtepunt als vrienden en familie toestromen voor zijn bruiloft. Terwijl het met Quovadis, de grootste toeleverancier van medische apparaten voor het Chastain, steeds beter gaat, ontdekt Julian iets waardoor bij haar de twijfel toeslaat. In de tussentijd werkt Conrad aan zijn relatie met Marshall en neemt Bell een riskant aanbod aan om een fout uit zijn verleden in de doofpot te stoppen.