De deadline
Tijdens de kerkbijeenkomst staat Max voor een lastige keuze in haar zoektocht naar een manier om te kunnen spelen, terwijl Clance het moeilijk heeft met haar eigen geheim. De Peaches staan onderaan de ranglijst onder leiding van Dove, en moeten samenspannen om hun spel te verbeteren. Carson en Greta proberen vrienden te worden en Lupe worstelt met haar trouw aan Dove.