Burn Notice De Diepte Zien
S5, A16: Sam wordt verrast door een ontmoeting met Beatriz. Door haar krantenartikelen is ze het doelwit geworden van een moordzuchtige Russische spion. Michael moet vertrouwen op Ansons vaardigheden om de Rus op te sporen en ze moeten hem vinden voordat hij Sam en Beatriz vindt.