De Tatta's: De Series De Excuus Tatta
S1, A1: In deze eerste aflevering van De Tatta's de serie ontdekt Laura tot Eriks schrik de onbetaalde rekeningen. Ze wordt niet boos en stelt voor samen als gezin de problemen aan te pakken. Daan heeft liefdesverdriet omdat Laila hem alleen als vriend ziet, en Jessica vindt steun bij haar vriendinnen na een breuk. Op Eriks werk ontstaan spanningen met een nieuwe collega.