De Familie Stamboom
S1 A6: Wanneer Gumball's zus Anais onderzoek doet naar de Watterson familie stamboom ontdekt ze een lange geschiedenis van maffe onzin. Met hilarische clips uit de eerste zes seizoenen van ‘De Wonderlijke Wereld van Gumball’.